Olen siis ennenkin piirrellyt paljon ja taas lisää muotisuunnittelukuvia, olisi aivan mahtavaa, jos onnistuisin lyöttäytymään jonkun ompelijan kanssa kimppaan ja voisin saada omia luomuksia itselleni päälle. Oma kärsivällisyyteni kun ei vain satu riittämään ompelemiseen.
Unelmansa jokaisella.
Tässä kuitenkin tämän kerran tyttöset:

Kommentit